Daisypath Happy Birthday tickers


Saturday, August 13, 2011

Raya Bakal TIbaa!!!


Raya??..
yeahh..bila cakap pasal raya,mesti semua yg ada diperantauan teringatkan kampung halaman..^_^..samalah dengan aku yg ada jauh beribu riban kilometer dari Kedah...(x de lasmpai ribu2...mcm dok obersea plak)....
Puasa tahun ni boleh dikatakan 1st time,x puasa kat rumah..(bukan x puasa ok)..seumo hidup,ni la 1st time puasa kt perantauan...TERENGGANU..biasa la kan,semakin dewasa,semakin jauh kita cari ilmu,terpaksa la berkorban sikit...ilmu sememangnya x mudah untuk kita kecapi..just org yg betul2 nk kan ilmu,maka dapat la ilmu tu walaupun terpaksa jauh ngan family(aku la tu =p)..

sebenarnya bukan la nk crita pasal dptkan ilmu,dok jauh dari rumah or ape2...nk crita pasal kehidupan aku dekat U sebenarnya..tp x la bnyak mane...hehe

aktiviti harian adalah....TIDO..yaarrhh..tu la aktiviti tiap2 pagi or petang if x de klas...sbb batch tahun ni masuk awal n just ada budak2 diploma je,dah la satu je course diploma,mmng agak lengang arh..so,mcm sunyi je U ni,mmng sesuai untuk tido..^_^
mmng ade mcm2 jenis org kt U nih,n yg baru ak jumpak skng ni,blom semua lagi,nnt masuk dak degree,lagi larh...mcm2 pe'el...nk gelak pun ada...hahhaha...

nk ckp pasal rindu family.mmng x dpt dinafikan,rindu sngt2...mcm nk balik tiap2 minggu ja..tp sbb mak x bagi balik,so,stay je...(ingat dekat ke)..n rindu aku lagi bertambah lpas wujud sorang ni dlam hidup aku..SITI NUR UMAIRAH...


raya ni insyaAllah aku akan jumpa dia n bawak dia datang jumpa family..
aku ikhlas sayangkan dia n aku nk sayang ni terus ke jinjing pelamin..
so,parents aku tawu,aku mmng x main2 dengan perhubungan aku dengan Siti Nur Umairah

awak..
tunggu saya balik k..
rindu awk sangat2..

No comments:

Post a Comment