Saturday, December 10, 2011

'ISTERIKU' Dah Sampai

'kenderaan anda telah dihantar.sila tuntut kenderaan anda sebelum jam 5.30 petang di pos laju Kuala Terengganu..sebarang pertanyaan sila dail nombor ..........'

yeahh...da smpai GTR ku....^^..lepas dekat seminggu lebih masuk 10 hari da tunggu x sampai2 jgak..than petang 8 haribulan tu,hari khamis..baru la dapat msj dari org pos laju..

but kecewa dengan servis pos laju ni.nk komplain skit kt sini....x de org baca so x de la yg terasa kan..gpun x kenal pun mana2 org pos laju ni...
kecekapan diorang buat kerja..hurhh..hampeh.!!..tmbah2 org belah terengganu ni,lembab buat kerja..dah la cara cakap mcm mintak satu kali tumbuk je..geram ak..lepas tu pasal hntr motor ni,ckp paling lewat seminggu..PALING LEWAT...so,laaaagi lewat dari paling lewat tu,10 hari la kan..=,=....

tu pasal lewat..skng pasal keadaan motor...smpai2 je motor,pg tngok..aduss...rasa mcm nk teqiak pun ada...calar sana sini,stiker abis koyak...adess..tawu la ak x balut motor tu,tp x pyh la kot smpai nk bg motor ak tu calar2..bukan clar je,koyak abis stiker yg mahal2 tu..nk kena buat balik la lepas ni...tp x pe larh,ada jgak alasan nk spray lain...n 'dia' nk warna purple..akn ak tunaikan hasrat 'dia'..^_^

ni gmbar keadaan motor lepas smpai dekat pos laju KT..









No comments:

Post a Comment